Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Lavpunkt nået - 0 indlæg siden søndag eftermiddag

4 deltagere

 :: Off-Topic

Go down

Lavpunkt nået - 0 indlæg siden søndag eftermiddag Empty Lavpunkt nået - 0 indlæg siden søndag eftermiddag

Indlæg  Roerne Tirs Nov 20, 2007 9:43 pm

Nu synes jeg der skal nye brugere og mere aktivitet til. Er træt af at det kun er Vinter og jeg der "løfter" forummet med nye emner.
Roerne
Roerne

Antal indlæg : 46
Age : 31
Location : Humlebæk
Registration date : 07/11/07

Tilbage til toppen Go down

Lavpunkt nået - 0 indlæg siden søndag eftermiddag Empty Sv: Lavpunkt nået - 0 indlæg siden søndag eftermiddag

Indlæg  SBendiX Tirs Nov 20, 2007 11:47 pm

Må jeg godt lige spørge om en ting: Hvor seriøst er dette forum ? Altså jeg mener; I har det samme navn som et andet forum om fodbold (FodboldForum.dk) og forummet ligger på et gratis host-sted (Forumotion.com). For det første er sidens navn svært at huske (Brugere kan ikke finde tilbage) og det lyder ikke super seriøst - dermed ikke sagt, at det ikke er seriøst, men det lyder ikke sådan.

Don't hack me, det er bare et spørgsmål og IKKE en nedgøren af jeres arbejde her.

SBendiX

Antal indlæg : 16
Registration date : 13/11/07

Tilbage til toppen Go down

Lavpunkt nået - 0 indlæg siden søndag eftermiddag Empty Sv: Lavpunkt nået - 0 indlæg siden søndag eftermiddag

Indlæg  Roerne Ons Nov 21, 2007 4:33 pm

SBendiX skrev:Må jeg godt lige spørge om en ting: Hvor seriøst er dette forum ? Altså jeg mener; I har det samme navn som et andet forum om fodbold (FodboldForum.dk) og forummet ligger på et gratis host-sted (Forumotion.com). For det første er sidens navn svært at huske (Brugere kan ikke finde tilbage) og det lyder ikke super seriøst - dermed ikke sagt, at det ikke er seriøst, men det lyder ikke sådan.

Don't hack me, det er bare et spørgsmål og IKKE en nedgøren af jeres arbejde her.
Forstår 100 % hvad du mener, og er helt enig
Roerne
Roerne

Antal indlæg : 46
Age : 31
Location : Humlebæk
Registration date : 07/11/07

Tilbage til toppen Go down

Lavpunkt nået - 0 indlæg siden søndag eftermiddag Empty Sv: Lavpunkt nået - 0 indlæg siden søndag eftermiddag

Indlæg  SBendiX Ons Nov 21, 2007 6:01 pm

OK, men kan du så ikke fortælle mig, hvad det er I vil ?

Jeg er bange for, at dette forum bare er et af disse forum, der dør ud efter et par uger. Altså ingen aktive = inaktivitet.

SBendiX

Antal indlæg : 16
Registration date : 13/11/07

Tilbage til toppen Go down

Lavpunkt nået - 0 indlæg siden søndag eftermiddag Empty Sv: Lavpunkt nået - 0 indlæg siden søndag eftermiddag

Indlæg  ZeusFC Ons Nov 21, 2007 7:57 pm

SBendiX skrev:Må jeg godt lige spørge om en ting: Hvor seriøst er dette forum ? Altså jeg mener; I har det samme navn som et andet forum om fodbold (FodboldForum.dk) og forummet ligger på et gratis host-sted (Forumotion.com). For det første er sidens navn svært at huske (Brugere kan ikke finde tilbage) og det lyder ikke super seriøst - dermed ikke sagt, at det ikke er seriøst, men det lyder ikke sådan.

Don't hack me, det er bare et spørgsmål og IKKE en nedgøren af jeres arbejde her.

mht. adresse, kan det hurtigt laves.

Derudover skal der reklameres mere for siden her . Smile

ZeusFC

Antal indlæg : 15
Registration date : 08/11/07

Tilbage til toppen Go down

Lavpunkt nået - 0 indlæg siden søndag eftermiddag Empty Sv: Lavpunkt nået - 0 indlæg siden søndag eftermiddag

Indlæg  SBendiX Ons Nov 21, 2007 9:09 pm

Ja, men er du klar over, at det koster penge at have et domæne ? Hvis dette forum skulle ligge på f.eks. www.fussballforum.dk (Som eksempel) så vil det koste et fast beløb hver måned og mere i oprettelse (Har ikke helt styr på det, men det koster penge!).

Men du tænker nok på bare at skifte navnet, f.eks. til fussballforum.forumotion.com ? Ikke ?

SBendiX

Antal indlæg : 16
Registration date : 13/11/07

Tilbage til toppen Go down

Lavpunkt nået - 0 indlæg siden søndag eftermiddag Empty Sv: Lavpunkt nået - 0 indlæg siden søndag eftermiddag

Indlæg  /Vinter/ Tors Nov 22, 2007 9:42 am

Vi er dybt seriøse, men det er svært når brugertallet ikke stiger, og der ligesom ikke kommer nogen fremgang ?
/Vinter/
/Vinter/
Admin

Antal indlæg : 79
Registration date : 06/11/07

https://fodboldforum.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Lavpunkt nået - 0 indlæg siden søndag eftermiddag Empty Sv: Lavpunkt nået - 0 indlæg siden søndag eftermiddag

Indlæg  Roerne Tors Nov 22, 2007 5:31 pm

Forestil jer bare 10 brugere mere. Så ville aktiviteten være helt anderledes


Så skynd jer ud og reklamer! afro
Roerne
Roerne

Antal indlæg : 46
Age : 31
Location : Humlebæk
Registration date : 07/11/07

Tilbage til toppen Go down

Lavpunkt nået - 0 indlæg siden søndag eftermiddag Empty Sv: Lavpunkt nået - 0 indlæg siden søndag eftermiddag

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 :: Off-Topic

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum